Dummy Artikel

Onze accommodaties

Is er wifi in mijn vakantie accommodatie?

Alle accommodaties zijn voorzien van een eigen wifi-netwerk dat u gratis kunt gebruiken. Let wel dat de snelheid van de verbinding kan worden beïnvloed wanneer er met meerdere apparaten tegelijk gebruik van wordt gemaakt.

Wat betekent huisdiervrij?

Dat betekent dat in dit appartement nooit huisdieren worden toegestaan, ook de eigenaar van de accommodatie heeft geen huisdier.

Wat is een uitgebreid inventarispakket?

Wanneer bij uw vakantie accommodatie staat vermeld dat er een uitgebreid inventarispakket is voorzien, betekent dit dat er extra kookgerei in de keuken is voorzien bovenop wat er standaard aanwezig is. De inhoud van een standaard pakket kunt u hier nalezen. 

Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

Om uw vakantie zorgeloos te beginnen, zorgen wij dat uw vakantie al zo veel mogelijk is voorbereid. Zo vindt u bij aankomst de bedden opgemaakt en is er 1 grote en 1 kleine handdoek per persoon alsook keukentextiel aanwezig. In de keuken vindt u een zeer compleet inventarispakket, een reinigingspakketje met een vaatdoek, schuurspons, afwasmiddel, dweil, extra vuilniszak en een aantal vaatwastabletten.

In elk appartement ligt een informatiemap op de eettafel waarin u meer praktische informatie terug vindt. Bij aankomst dient u zelf te controleren of de zaken genoemd in het inventarisatieformulier in de map aanwezig zijn. Als er iets beschadigd is of ontbreekt, dient u dit binnen 24 uur na aankomst te melden bij ons kantoor.

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in mijn vakantie accommodatie voorzien?

Het type koffieapparaat staat beschreven bij uw vakantie accommodatie op de website. Het betreft meestal een Nespresso- of Senseo apparaat en soms als extra een koffiefilterapparaat.

Wat voor type bedden zijn er in de accommodatie?

Het type bedden staat beschreven bij uw vakantie accommodatie op de website en is vaak ook te zien op de foto’s van uw vakantie accommodatie.

Wat zit er in het standaard inventarispakket?

Het standaard inventarispakket omvat servies, bestek, bekers, glaswerk, potten en pannen, kookgerei en nog veel meer. Een uitgebreide lijst is hier na te lezen.

Welke televisiezenders kan ik ontvangen?

Alle televisies beschikken minimaal over een standaard digitale zenderpakket met daarin de publieke Nederlandse, Belgische, Duitse en Franse kanalen en een selectie Nederlandse commerciële zenders. In een aantal appartementen is een abonnement met extra buitenlandse zenders voorzien en kunt u ook extra commerciële Engelse, Duitse en Spaanse zenders kijken. Het pakket dat in uw vakantie accommodatie is voorzien, staat aangegeven bij de beschrijving van de accommodatie op de website.

Zijn alle accommodaties rookvrij?

Ja, in geen enkele van de door ons verhuurde vakantie verblijven is roken toegestaan. Eventuele schoonmaakkosten of kosten van brandalarm worden in rekening gebracht bij de veroorzaker.

Zijn de foto’s op de website ook daadwerkelijk van de vermelde accommodatie?

Jazeker, de foto’s, de omschrijving en de vermelde faciliteiten zijn altijd van de vermelde accommodatie. Geen twee zijn hetzelfde.

Zijn huisdieren toegestaan?

Honden vanaf 1 jaar oud zijn enkel toegestaan in de appartementen waar dat uitdrukkelijk bij staat vermeld. Er is een maximum van 1 hond per accommodatie tenzij uitdrukkelijk toestemming is gegeven voor een tweede. Wilt u een ander huisdier meenemen op vakantie? Neem dan contact op met de receptie.  Er geldt een toeslag per huisdier per overnachting.

Aankomst en Vertrek

Hoe is de toegang van de parkeergarage Badhuis geregeld?

In Badhuis bestaat de parkeergarage uit twee verdiepingen, de benedenverdieping (-3) is toegankelijk via een autolift met manuele bediening. Let op dat u gedurende het dalen of stijgen continu op de desbetreffende knop blijft drukken tot stilstand. De maximale doorrijhoogte van deze parkeergarage bedraagt 2,00 meter en de plaatsen zijn gemarkeerd met het nummer van het appartement. Vanuit de parkeergarage is er een lift naar de appartementen met toevoeging ‘E’ en een aparte lift voor de appartementen met toevoeging ‘F’.

Hoe is de toegang van de parkeergarage Branding geregeld?

Onder het complex bevindt zich een tweelaagse parkeergarage voor de gasten en bewoners van de Branding. De ingang bevindt zich aan de voorkant van het complex, links van de hoofdingangen en heeft een maximale doorrijhoogte van 2,05 meter. Bij het betreden van de parkeergarage moet je je toegangssleutel laten zien, het kastje bevindt zich links van de toegangsdeur van de parkeergarage. U ontvangt een parkeerkaartje met uw toegangssleutel, die u duidelijk zichtbaar achter de voorruit van uw voertuig kunt plaatsen.

Hoe is de toegang van de parkeergarage CDZND geregeld?

Er is 1 centrale in- en uitrit links van het pand welke is te openen met een afstandsbediening. De doorrijhoogte van de parkeergarage bedraagt maximaal 2,05 meter. Uw parkeerplaats is genummerd volgens het adres van het appartement.

Hoe is de toegang van de parkeergarage Faro geregeld?

Onder het complex bevindt zich een parkeergarage voor de gasten en bewoners van FARO. De ingang bevindt zich aan de voorkant van het complex en heeft een maximale doorrijhoogte van 2,20 meter. Voor de toegang van de parkeergarage maakt u gebruik van een pincode. Het kastje bevindt zich links aan de bij de afrit van de parkeergarage. U ontvangt een parkeerkaartje met uw toegangssleutel, die u duidelijk zichtbaar achter de voorruit van uw voertuig kunt plaatsen.

Hoe is de toegang van de parkeergarage Lichthuys geregeld?

Onder het complex is een parkeergarage voor gasten en bewoners van het Lichthuys. De inrit ligt aan de voorzijde van het complex en heeft een maximale doorrijhoogte van 2,05 meter. Voor de toegang van de parkeergarage gebruikt u een afstandsbediening. U ontvangt een parkeerkaart bij uw sleutels welke duidelijk zichtbaar achter de voorruit van uw auto mag worden geplaatst.

Let op: de garage heeft geen lift, u zult te voet de garage weer moeten verlaten. 

Hoe is de toegang van de parkeergarage Schelde geregeld?

Onder het complex is een parkeergarage voor gasten en bewoners van de Schelde. De inrit ligt aan de achterzijde van het complex en heeft een maximale doorrijhoogte van 1,95 meter. Voor de toegang van de parkeergarage gebruikt u een tag. U ontvangt een parkeerkaart bij uw sleutels welke duidelijk zichtbaar achter de voorruit van uw auto mag worden geplaatst.

Hoe is de toegang van de parkeergarage Strandresidentie geregeld?

Onder het complex is een parkeergarage met 3 verdiepingen voor gasten en bewoners van de Strandresidentie en van het Strandhotel. De inrit ligt iets naar achter op de linkerzijde van het complex en heeft een maximale doorrijhoogte van 1,95 meter. Bij de ingang van de parkeergarage dient u de toegangskey aan te bieden bij het meest linkse kastje op de zuil aan de bestuurderskant. U ontvangt een parkeerkaart bij uw toegangskey welke duidelijk zichtbaar achter de voorruit van uw auto mag worden geplaatst.

Hoe is de toegang van de parkeergarages Duinhof Zuid en Oost geregeld?

In Duinhof Zuid en Oost (gebouw I t/m IX) is per locatie 1 centrale in- en uitrit, te openen met uw persoonlijk toegangspas. De doorrijhoogte van deze beide parkeergarages bedraagt maximaal 2,05 meter. Alle parkeerplaatsen zijn opvolgend genummerd, uw toegewezen parkeerplaats is in de buurt van het trappenhuis of de lift via welke u uw vakantie accommodatie bereikt.

Hoe laat en waar moet ik uitchecken?

Op de dag van vertrek verzoeken wij u uw vakantie accommodatie vóór 10.00u te verlaten en uw toegangspasje, keytags of sleutels bij de receptie in Duinhof VI, aan de Boulevard de Wielingen 7 B, in te leveren. We horen dan graag hoe u uw verblijf heeft ervaren en controleren dan meteen de rekeninggegevens voor de terugbetaling van de waarborg. Verblijft u in Badhuis, de vakantiehuizen of Branding? Dan kunt u tot 11.00u in de woning blijven. 

Hoe verkrijg ik de sleutel van mijn vakantie accommodatie?

Toegang tot het complex en uw accommodatie werkt in Duinhof Zuid, Oost en de villa’s met een gepersonaliseerd toegangspasje dat u voor aankomst thuis krijgt toegestuurd. Deze pas is vooraf geprogrammeerd voor toegang tot de parkeergarage vanaf 12.00 uur en voor toegang tot de panden en accommodaties vanaf 15.00 uur voor Duinhof Zuid en Oost en vanaf 16.00 uur voor de Villa's. Het aanmaken van een nieuw of 3e pasje is mogelijk tegen een vergoeding van € 7,50.

Let op: bij Strandresidentie, Badhuis, Branding, Lichthuys, Schelde, Faro, Blue Dunes en CDZND beschikt u enkel over een vaste sleutel of een keytag welke niet vooraf wordt opgestuurd, maar bij aankomst bij de receptie moet worden opgehaald bij het inchecken.

Kan ik ook eerder dan de inchecktijd mijn accommodatie betrekken?

Er is slechts beperkt tijd voor de schoonmaak van de vakantie accommodaties en die tijd wordt volledig benut. Bij uitzondering kan een aanvraag om eerder in te checken in overweging worden genomen, echter garanties worden in geen geval gegeven.

Kan ik ook later dan de uitchecktijd uitchecken?

Er is slechts beperkt tijd voor de schoonmaak van de vakantie accommodaties en die tijd wordt volledig benut. Bij uitzondering kan een aanvraag om later uit te checken (tegen betaling) in overweging worden genomen, echter garanties worden in geen geval gegeven.

Waar moet ik aan denken bij vertrek?

Uw vakantieverblijf dient netjes en bezemschoon achter gelaten te worden. Zo dient onder meer het serviesgoed schoon te worden teruggeplaatst in de kasten en het huisvuil te worden gedeponeerd in de ondergrondse containers buiten. Indien het vakantieverblijf niet conform de voorwaarden wordt achtergelaten, kunnen kosten in rekening gebracht worden. Deze worden verhaald op de huurder, en in eerste instantie verrekend met de waarborg. Na uw vertrek zal ons schoonmaakteam de woning controleren op eventuele inventarisgebreken en aangebrachte schade. Indien de woning is achtergelaten  volgens de voorschriften, wordt de borg binnen tien werkdagen na vertrek teruggestort.

Waar vind ik de adresgegevens van mijn vakantie verblijf?

De exacte gegevens staan vermeld op uw reserveringsbevestiging. Let op dat de adressering in Duinhof Zuid afwijkt van de gebouwnummering. De gebouwen zijn opvolgend genummerd met romeinse cijfers die niet hetzelfde zijn als de straatnamen en huisnummers.

Waar vind ik een routebeschrijving naar mijn vakantie accommodatie?

U ontvangt voorafgaand aan uw verblijf een mail met uitgebreide informatie voor vertrek. Hierin staat ook een korte routebeschrijving vermeld, net als op de website onder Contact & Route.

Wanneer kan ik inchecken?

Onze wisseldagen zijn op maandag en vrijdag, waardoor u een week, weekend of midweek kunt verblijven. Op de dag van aankomst staat uw vakantie accommodatie vanaf 15.00 uur tot uw beschikking, de toegangspas wordt op dat tijdstip automatisch geactiveerd. Verblijft u in Badhuis? Dan kunt u tot 11.00u in de woning blijven.

Wij hebben uw gegevens bij de boeking geregistreerd en u ontvangt uw toegangspas ongeveer 2 weken voor aankomst per post thuis (behalve voor verblijf in Badhuis en CDZND). Hierdoor hoeft u bij aankomst niet meer in te checken en kunt u rechtstreeks uw vakantie accommodatie betrekken. Wanneer u nog geen pasje thuis heeft ontvangen of wanneer u in Badhuis of CDZND verblijft, kunt u op de dag van aankomst inchecken bij onze receptie. Houdt er rekening mee dat u vanaf 12.00 uur de parkeerplaats kunt gebruiken en vanaf 15.00 uur in uw vakantie accommodatie kunt.

Wat als ik bij aankomst ontdek dat iets ontbreekt of stuk is in mijn vakantie accommodatie?

Als u bij aankomst iets niet in orde vindt in uw vakantie accommodatie, verzoeken wij u ons dit zo spoedig mogelijk te melden. Dat kan per mail, telefoon of aan de balie bij de receptie.

Wat als ik buiten kantoortijden arriveer?

Indien u uw toegangspas thuis heeft ontvangen, hoeft u bij aankomst niet meer in te checken en kunt u rechtstreeks uw vakantie accommodatie betrekken, ook na onze sluitingstijd. Wanneer u nog geen pasje thuis heeft ontvangen en u na sluitingstijd van de receptie denkt te arriveren, verzoeken wij u dit tijdig te melden, zodat we andere maatregelen kunnen treffen voor de sleuteloverdracht.

Wat als ik buiten kantoortijden vertrek?

Bent u niet in de gelegenheid uit te checken bij de receptie? Laat ons dat even vooraf weten, zodat we alvast kunnen controleren of alle gegevens bekend zijn voor het retourneren van de waarborg. Vervolgens kunt u op het moment van vertrek uw toegangspas of sleutel in de brievenbus van ons kantoor deponeren, in de hoofdingang van Duinhof VI, helemaal rechts de tweede vanaf boven, gemarkeerd “Duinhof Holidays”.

Tijdens uw verblijf

Het appartement van mijn voorkeur is voor 4 personen. Mogen we ook met 5 personen overnachten?

Het maximum aantal personen per accommodatie staat aangegeven in de omschrijving van de accommodatie op de website. In verband met veiligheid en comfort is het is niet toegestaan met meer personen te overnachten dan waarvoor het vakantieverblijf geschikt is. Uitzondering zijn kinderen jonger dan 2 jaar.

Ik logeer in de Strandresidentie, van welke services in het Strandhotel kan ik gebruik maken?

De hotelservices en receptie zijn uitsluitend voor gasten van het Strandhotel en niet beschikbaar voor gasten van de Residentie. Het met 2 Michelin-sterren bekroonde Pure C, hotelbar Blueness en het ontbijtrestaurant Pine House zijn ook te reserveren (naargelang beschikbaarheid) voor fijnproevers die niet in het Strandhotel verblijven.

Ik wil graag visite ontvangen tijdens mijn verblijf, kan dat?

Bezoek ontvangen kan altijd. Als er meer personen blijven slapen dan waar u voor heeft geboekt, geeft u dit door aan de receptie. Iedere gast is verplicht zich aan te melden en toeristenbelasting te betalen. Let op: er mogen nooit méér personen overnachten dan het maximum aantal waarvoor het verblijf bedoeld is.

Kan ik een strandcabine via Duinhof Holidays boeken?

Nee, wij verhuren geen strandcabines. U kunt hiervoor terecht bij de plaatselijke strandpaviljoens. Er zijn enkele appartementen waar een strandcabine bij hoort, deze cabines zijn uitsluitend voor gebruik door de gasten van die specifieke appartementen. De sleutel en het nummer van de cabine kunnen worden verkregen bij de receptie.

Kan ik extra linnengoed bestellen?

U kunt extra bedlinnensets, handdoeksets, keukenlinnen  en strandlakens huren. Neem hiervoor contact op met de receptie.

Kan ik mijn elektrische auto opladen in de buurt?

In de parkeergarage van de Strandresidentie zijn er verschillende accommodaties die een oplaadpunt hebben voorzien bij de parkeerplaats. Hier kan tegen betaling gebruik van worden gemaakt, vraag naar de mogelijkheden bij de receptie. Wanneer u in Duinhof Zuid, Oost of Badhuis verblijft, kunt u gebruik maken van de oplaadpunten tegenover Il Gabbiano op de parkeerplaats aan de Boulevard de Wielingen, tegenover de receptie van Duinhof Holidays.

Kan ik mijn elektrische fiets opladen in de buurt?

In de algemene fietsbergingen is een stopcontact aanwezig dat u kunt gebruiken om de accu van uw elektrische fiets op te laden. Wanneer u de accu van de fiets af kunt halen, kunt u deze in uw vakantie accommodatie opladen.

Kan ik post of een pakket bij mijn vakantie accommodatie laten bezorgen?

Dat is enkel in overleg met onze receptie mogelijk, u geeft het adres op van ons kantoor: Boulevard de Wielingen 7B te 4506 JH Cadzand. Met het toegangspasje heeft u namelijk geen toegang tot de brievenbus van uw vakantie accommodatie.

Mag ik barbecueën bij mijn vakantie accommodatie?

Barbecueën is enkel toegestaan in de tuinen en dan zo ver mogelijk van het gebouw of de woning verwijderd als mogelijk. Er zijn geen accommodaties waar een barbecue wordt voorzien.

Waar kan ik mijn (gehuurde) fiets stallen?

In Duinhof Zuid zijn 2 fietskelders, onder Duinhof III en onder Duinhof VI. In Duinhof Oost is een fietskelder voorzien onder gebouw VIII, de ingang bevindt zich naast parkeerplaats 24. In Badhuis mag uw fiets in de nis naast de autolift staan. Strandresidentie heeft een algemene fietsenberging op de begane grond onder toren A en toren D, enkel de laatste is met de keytag toegankelijk.

Waar kan ik parkeren?

Bij elke accommodatie is altijd parkeergelegenheid voor minimaal 1 auto voorzien welke op de dag van aankomst voor u beschikbaar is vanaf 15.00 uur. In Duinhof Oost en Duinhof Zuid kunt u met uw gepersonaliseerde pasje al vanaf 12.00u ‘s middags van uw parkeerplaats gebruik maken. Bij de villa’s is een eigen oprit voorzien en bij de appartementen een genummerde plaats in de onderliggende parkeergarage. Let op dat u enkel de parkeerplaats mag gebruiken die u is toegewezen; u vindt uw parkeerplaatsnummer op uw reserveringsbevestiging, op uw toegangspasje en op de brief die uw toegangspasje begeleidt. Komt u met een tweede auto? Vraag dan bij de receptie even na wat de mogelijkheden zijn.

Wat als ik iets stuk heb gemaakt?

Is er per ongeluk iets stuk gegaan? Meldt het dan even aan de receptie. Eventuele schades worden in eerste instantie met de waarborg verrekend. Bij eventuele grotere schades kunnen we een factuur opmaken om gebeurlijk bij uw verzekeraar in te dienen.

Wat als ik mijn pasje ben verloren?

Bij verlies of diefstal van uw pasje wordt een vergoeding van € 50,- ingehouden op uw borgsom. We rekenen deze kosten alleen in het geval er speciaal iemand van buitenaf moet komen om uw accommodatie te openen. Tijdens kantooruren worden voor de hulp vanzelfsprekend geen extra kosten in rekening gebracht. Voor het verlies van een keytag van Strandresidentie, Badhuis of CDZND bedragen de kosten voor vervanging en probleemoplossing € 100,- in totaal. Indien dit buiten kantooruren is, bedragen de kosten nog eens € 50,- extra.

Reserveren

Ben ik verplicht de toeristenbelasting te betalen?

Toeristenbelasting is een belasting die u betaalt als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. In de gemeente Sluis wordt gerekend met een vast bedrag per nacht, per persoon vanaf 2 jaar oud. Ingezetenen van de gemeente Sluis hoeven geen toeristenbelasting te betalen.

Ben ik verplicht het bedlinnen en de eindschoonmaak af te nemen bij een reservering?

Alle reserveringen die via Duinhof Holidays worden gemaakt, zijn inclusief parkeerplaats, opgemaakte bedden, evenveel handdoeksets als personen en de eindschoonmaak.

Hoe is de prijs opgebouwd?

Iedere woning bezit unieke kenmerken, karakteristieken en faciliteiten waardoor de tarieven ook per accommodatie variëren. Duinhof Holidays hanteert verschillende tarieven voor de feestdagen en schoolvakanties en voor hoogseizoen en laagseizoen. Onze prijzen zijn gebaseerd op een verblijfsperiode van een weekend, midweek of week en zijn altijd inclusief WiFi-toegang, energiekosten, eindschoonmaak, bed- en badlinnen en reserveringskosten. De waarborgsom, toeristenbelasting en eventuele bijgeboekte extra’s worden altijd apart vermeld. Prijswijzigingen zijn voorbehouden; de op de bevestiging vermelde prijs is bindend.

Hoe kan ik een accommodatie reserveren bij Duinhof Holidays?

U kunt 24 uur per dag online reserveren via onze website: de beschikbaarheid en prijzen zijn altijd up-to-date. Uiteraard kunt u ook via mail, telefoon of aan de balie in ons kantoor een reservering maken.

Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken?

Duinhof Holidays neemt alleen boekingen in behandeling van personen vanaf 18 jaar. De huurder dient 18 jaar of ouder te zijn en bij het verblijf aanwezig te zijn.

Ik heb nog geen reserveringsbevestiging ontvangen of ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat nu?

Na het maken van een reservering ontvangt u binnen 24 uur een reserveringsbevestiging, tevens factuur, van ons. Wanneer u niets ontvangen heeft, kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail is beland. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op per mail of telefoon, zodat we u alsnog een reserveringsbevestiging kunnen doen toekomen. Kijk alle gegevens op de reserveringsbevestiging goed na op correctheid en geef eventuele onjuistheden zo snel mogelijk aan ons door.

Kan ik een andere aankomst- of vertrekdag reserveren dan maandag of vrijdag?

In het hoogseizoen zijn de wisseldagen uitsluitend op maandag en vrijdag. Buiten het hoogseizoen kunnen we hiervan afwijken naar gelang de bezetting van de woning dit toestaat en maximaal 1 week voor aankomst. Vertrek op zondag is echter nooit mogelijk, dan is ons kantoor gesloten. Wanneer een feestdag op een maandag of een vrijdag valt, kan ook een andere aankomst- of vertrekdag aangegeven worden.

Kan ik een optie nemen op een specifieke woning of op een bepaalde periode?

Ja, dat is mogelijk. U kunt op 1 accommodatie een optie nemen voor een verblijf gedurende een specifieke periode. Bij het vastleggen van de optie wordt bepaald voor hoe lang de optie zal worden vastgehouden.

Kan ik mijn reserveringsbevestiging per post thuisgestuurd krijgen?

Ja, dat kan. Indien u niet over een emailadres beschikt, kunt u op aanvraag de reserveringsbevestiging per post toegestuurd krijgen.

Kan ik mijn verblijf verlengen?

Wanneer u voorafgaan aan uw verblijf of tijdens uw verblijf besluit langer te willen blijven en uw vakantie accommodatie nog beschikbaar is, kunt u in overleg uw verblijf verlengen. Vertrek op zondag is echter nooit mogelijk, dan is ons kantoor gesloten.

Kan ik ook langer dan 3 weken verblijven?

Indien u graag een woning wilt reserveren voor meer dan 3 weken, kunt u een op maat gemaakte prijsofferte aanvragen via de receptie van Duinhof Holidays. Houdt er rekening mee dat permanente of jaarverhuur niet mogelijk is en er een maximum van 150 dagen geldt per boeking.

Waarom moet ik mijn autokenteken doorgeven bij de boeking?

Uw auto staat tijdens uw verblijf geparkeerd in een ondergrondse parkeergarage. Wij doen kentekenregistratie voor de beheerder van deze parkeergarage.

Welke arrangementen kan ik reserveren?

Arrangementen worden automatisch aangeboden wanneer deze samenvallen met de door u gekozen aankomstdatum. Wanneer een feestdag op een maandag of een vrijdag valt, kan ook een andere aankomst- of vertrekdag aangegeven worden.

Welke extra services kan ik bestellen voor kinderen onder 2 jaar?

Campingbedjes en kinderstoelen zijn standaard beschikbaar voor verhuur en beperkt ook babybadjes. Deze zijn tot 2 dagen voor aankomst bij te boeken. Houdt er rekening mee dat de bedjes wél een extra matrasje hebben, maar géén linnen. Tegen betaling hebben wij beperkt baby bedlinnen te huur.

Welke extra services kan ik extra bij mijn verblijf bestellen?

U kunt uw boodschappen vooraf bestellen, we hebben extra handdoeksets en strandhanddoeken te huur, handige pakketjes met koffie & thee of douchespulletjes en uiteraard ook kinderbedjes en -stoelen. Alle extra’s zijn tot 2 dagen voor aankomst te bestellen. Wij zorgen er dan voor dat deze bij aankomst in uw vakantieverblijf voor u klaar staan. Ook een tussentijdse schoonmaak of een tussentijdse linnenwissel kan worden bijbesteld.

Wilt u graag een nieuwe reservering maken, maar twijfelt u ivm corona?

Wellicht heeft u al een periode en woning op het oog, maar twijfelt u een boeking vast te leggen. Indien reizen ten tijde van uw verblijf niet mogelijk blijkt door de genomen overheidsmaatregelen om het coronavirus in te perken, kunt u de gemaakte reservering flexibel en kosteloos omboeken naar een nieuwe datum. Neem contact met ons op indien u vragen heeft hieromtrent.

Wijzigen en Annuleren

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen of inzien?

Wanneer u via uw reserveringsbevestiging naar uw klantportaal gaat, kunt u klikken op ‘Mijn gegevens’ en vervolgens kunt u de persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Alle reserveringen zijn wettelijk definitief en bindend. U kunt 1 boeking binnen 24 uur na reserveren kosteloos annuleren. Daarna kan een reservering niet kosteloos geannuleerd worden. Informeer uzelf goed vooraleer definitief een accommodatie te boeken en overweeg bij uw reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Indien u uw reservering onverhoopt toch moet annuleren, worden er kosten gerekend. Deze kosten bedragen een percentage van de huur zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

U kunt extra services bijbestellen tot 2 dagen voor aankomst via mail of telefoon. Als u een andere woning wilt boeken of de boeking wilt verplaatsen naar een andere periode of op een andere naam, kan dit enkel in overleg en afhankelijk van de aanlooptijd, het boekingsseizoen en de bezetting van de woning. Houdt er rekening mee dat er omboekkosten kunnen worden gerekend.

Kan ik mijn reservering aan iemand anders overdragen?

Ja, dat kan in overleg. Houdt er rekening mee dat er omboekkosten worden gerekend. Neem hiervoor contact op met de receptie. 

Tot wanneer kan ik de Annuleringsverzekering van RecreatieVerzekeringen bijboeken?

Duinhof Holidays biedt een Annuleringsverzekering aan van de RecreatieVerzekeringen middels een provisieregeling. U kunt via Duinhof Holidays een annuleringsverzekering bijboeken uiterlijk 4 dagen na het boeken van een accommodatie. Wilt u op een later tijdstip nog een annuleringsverzekering afsluiten, kan dat enkel nog rechtstreeks bij uw verzekeraar. Houdt er rekening mee dat de meeste verzekeraars een termijn van 7 dagen na boeking aanhouden.

Waar vind ik de verzekeringskaart van de annuleringsverzekering?

De verzekeringskaart geeft duidelijk en overzichtelijk weer wat wél en wat niet wordt gedekt binnen de annuleringsverzekering van RecreatieVerzekeringen. U kunt deze hier bekijken.

Wat zijn de voorwaarden van de Annuleringsverzekering van RecreatieVerzekeringen?

Duinhof Holidays biedt een Annuleringsverzekering aan van RecreatieVerzekeringen middels een provisieregeling. U kunt de voorwaarden van de Annuleringsverzekering van Recreatieverzekeringen hier nalezen.

Betalen

Hoe kan ik een betaling doen?

U kunt een betaling doen via ‘Mijn Duinhof’ door in te loggen, de juiste reservering te selecteren en vervolgens rechtsonder op ‘betalen’ te klikken. Volg daarna de instructies op het scherm. U kunt er ook voor kiezen uw betaling via bankoverschrijving te voldoen. De benodigde gegevens en de uiterste betaaldatum vindt u in uw reserveringsbevestiging. Vermeld bij uw betalingen altijd uw reserveringsnummer.

Hoe kan ik een cadeaubon verzilveren?

Om een cadeaubon te verzilveren, dient u dit altijd kenbaar te maken bij het maken van een reservering. U vermeldt dan de referentie-code welke afgedrukt is op de achterzijde van de bon.

Ik heb per ongeluk teveel betaald, hoe krijg ik het teveel betaalde bedrag terug?

Eventueel te weinig of teveel betaalde bedragen worden met de waarborg verrekend en binnen 10 werkdagen na vertrek teruggestort.

Is het mogelijk bij aankomst te betalen?

Nee, uw boeking moet vooraf volledig betaald zijn. Alleen wanneer u korter dan 4 dagen voor aankomst boekt, kunt u de betaling bij de receptie van ons kantoor voldoen.

Kan ik een cadeaubon van Duinhof Holidays aankopen?

Met een cadeaubon van Duinhof Holidays kunt u iemand verrassen met een heerlijk verblijf bij Duinhof Holidays! Een cadeaubon past bij elke speciale gebeurtenis: een verjaardag, Moederdag, Kerst of Valentijnsdag. U kunt er voor kiezen weekend of een midweek in een door u geselecteerde woning of type appartement cadeau te doen, ofwel een vast bedrag op de bon te zetten als bijdrage in de kosten van een verblijf. U bestelt een cadeaubon rechtsreeks bij onze receptie per mail of per telefoon. Na betaling versturen wij de cadeaubon vervolgens per post naar uw huisadres. De cadeaubon kan worden ingewisseld door de ontvanger door dit uitdrukkelijk bij de boeking te vermelden.

Kan ik een factuur met btw aanvragen?

Ja, dat is mogelijk via email of telefonisch. Wij versturen de btw-factuur binnen 2 werkdagen per mail.

Kan ik met creditcard betalen?

Ja, via ‘Mijn Duinhof’ kunt u online met Visa en Mastercard betalen. 

Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?

U kunt via uw klantportaal direct zien of uw betaling verwerkt is. U ontvangt van ons een bevestiging van de betaling per mail.

Naar welk rekeningnummer kan ik een bankoverschrijving doen?

Alle noodzakelijke betaalgegevens staan vermeld op uw reserveringsbevestiging. Ons IBAN-nummer is NL04 RABO 0162 4438 46 en BIC-code RABONL2U. Vermeld bij alle betalingen altijd uw reserveringsnummer.

Wanneer en hoe wordt de waarborg terug betaald?

Bij het uitchecken controleren we het rekeningnummer waar de waarborg op mag worden teruggestort. De terugbetaling geschiedt binnen 10 werkdagen.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden bij Duinhof Holidays?

De aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken betaald te zijn. De rest van de rekening moet u 6 weken voor aankomst betaald hebben. Wanneer u korter dan 6 weken voor aankomst boekt, vervalt de aanbetaling en moet u het hele bedrag in een keer betalen. Als u boekt binnen 4 werkdagen voor aankomst, moet u het hele bedrag direct betalen via ‘Mijn Duinhof’ of via bankoverschrijving. Vergeet in het laatste geval niet uw bewijs van betaling mee te nemen. Betaling bij aankomst kan alleen wanneer u korter dan 4 dagen voor aankomst boekt.

Algemeen

Hoe volg ik de actuele aanbiedingen en nieuws van Duinhof Holidays?

U kunt ons volgen op Instagram en Facebook om de laatste nieuwtjes en actuele aanbiedingen te volgen. U kunt zich ook inschrijven op onze nieuwsbrief, deze wordt 6 – 8 keer per jaar verstuurd, middels onderstaan inschrijvingsformulier.

Ik ben iets vergeten of kwijtgeraakt tijdens mijn verblijf. Hoe weet ik of het is gevonden?

Wanneer spullen tijdens de eindschoonmaak worden gevonden in de accommodatie, nemen wij direct contact met u op. Als u iets mist en wilt navragen of het is gevonden, kunt u met onze receptie contact opnemen.

In welke accommodaties kan ik van wellness faciliteiten gebruiken maken?

In Duinhof Zuid en Duinhof Oost zijn enkele appartementen met een privé sauna in de badkamer. Het complex Badhuis en Residentie De Schelde heeft een eigen wellness ruimte welke is voorzien van een zwembad, een ruime sauna, en een relaxruimte. Deze staat vrij tot de beschikking van bewoners en gasten van het complex. Bij de Blue Dunes kunt u tegen betaling gebruik maken van de wellnessruimte. 

Is er een lift voorzien in de gebouwen?

Ieder gebouw en iedere toren is voorzien van een eigen lift en trappenhuis dat vanuit de parkeergarage tot de bovenste etage bedient. In de villa’s is enkel een trap.

Waar is de receptie van Duinhof Holidays?

Het verhuurkantoor met receptie is gevestigd in Duinhof VI, aan de Boulevard de Wielingen 7 B te Cadzand-Bad.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Het spijt ons dat niet alles naar wens is tijdens uw vakantie. Neem zo snel mogelijk contact op met de receptie, zodat we er alles aan kunnen doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. U kunt persoonlijk bij de receptie langs gaan, ons een mail sturen of telefonisch contact opnemen.

Waar vind ik een plattegrond van de verschillende locaties?

U kunt hier een plattegrond in pdf bekijken van de locaties waar wij accommodaties verhuren.

Wat als ik buiten openingstijden vragen of problemen heb?

Bij noodgevallen buiten openingstijden van het kantoor, kunt u contact opnemen met de nooddienst op +31 (0)6 1540 9365. Let op dat er kosten verbonden kunnen zijn aan het inschakelen van deze dienst, bijvoorbeeld wanneer u uw pas of sleutel kwijt of vergeten bent.

Wat is het privacy beleid van Duinhof Holidays?

Duinhof Holidays is wettelijk verplicht bij het boeken enkele persoonlijke gegevens van u te registreren. Uiteraard gaan wij hier vertrouwelijk mee om. In het privacy beleid is uitgebreid beschreven welke gegevens wij verzamelen en wat wij daar mee doen. U kunt het privacy beleid van Duinhof Holidays hier in het Nederlands nalezen.

Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Duinhof Holidays?

De Algemene Voorwaarden voor huurders van Duinhof Holidays zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en zijn hier in het Nederlands na te lezen.

Welke openingstijden hanteert de receptie?

De receptie van ons verhuurkantoor bevindt zich op het complex Duinhof Zuid, in Duinhof VI, aan de rechterzijde van de hoofdingang. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend. Op zondag is ons kantoor gesloten. Voor al uw vragen over uw accommodatie, het complex waarin u verblijft of de omgeving, bent u van harte welkom.

maandag t/m vrijdag 09.00 - 12.00u
13.00 - 17.00u
zaterdag

10.00 - 13.00 

(LET OP : Winterperiode

van 10.u tot 12.u)  

Met de volgende uitzonderingen:

- Nieuwjaarsdag, gesloten
- Paasmaandag, geopend van 9.30 - 12.00u
- Hemelvaartsdag, gesloten
- Pinkstermaandag, geopend van 9.30 - 12.00u
- 24 december, geopend van 9.30 - 12.00u
- 1e en 2e Kerst, gesloten
- Oudejaarsdag, geopend van 9.30 - 12.00u

Welke soorten accommodaties zijn er mogelijk?

Via Duinhof Holidays kunt u vakantie appartementen en vakantie huizen boeken. Er wordt onderscheid gemaakt in het aantal slaapkamers, het aantal badkamers en de vierkante meters woonoppervlakte. Alle appartementen op de begane grond beschikken over een tuin, terwijl de appartementen op hogere etages zijn voorzien van een balkon. Iedere accommodatie is uniek ingericht door de eigenaar van de woning en heeft eigen faciliteiten. Deze worden uitvoerig omschreven in de begeleidende tekst bij de foto’s van de accommodatie.

Welke talen worden op de receptie gesproken?

U kunt bij ons terecht in het Nederlands, Duits, Engels, Frans en Spaans.

Zijn alle gebouwen rolstoeltoegankelijk?

Vanuit de parkeergarage kunt u altijd met de lift naar elke etage. De hoofdingangen van de gebouwen zijn ook rolstoeltoegankelijk, behalve in Strandresidentie toren A waar u alleen via een trap de hoofdingang van het gebouw in kunt. Dit staat ook uitdrukkelijk bij de omschrijving van de daarin gelegen appartementen vermeld. Bij de villa’s zijn er geen liften voorzien, maar in sommige villa’s is een slaapkamer met badkamer op de begane grond. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie omtrent de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers en mindervaliden.

Zijn honden toegestaan op het strand?

Jazeker, honden zijn toegestaan op de stranden van Cadzand tot Breskens. Echter van 1 mei tot 1 oktober moeten ze tussen 10.00 - 18.00 uur aangelijnd zijn.

Klantportaal

Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik doen?

Neem per mail contact op met ons kantoor en stuur eventueel een screenshot van een foutmelding mee. Een probleem met inloggen kan namelijk verschillende oorzaken hebben.

Hoe kan ik mijn betalingen inzien?

Als je via je boekingsbevestiging naar je klantenportaal gaat, kun je op "Mijn betalingen" klikken en vervolgens onze betalingsgegevens voor deze boeking bekijken.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je naar je klantenportaal gaat via je boekingsbevestiging, kun je klikken op "Mijn gegevens" en vervolgens je persoonlijke gegevens bewerken.

Hoe kan ik mijn reserveringsdetails bekijken?

Wanneer u via uw reserveringsbevestiging naar uw klantenportaal gaat, kunt u onder het kopje "mijn reservering" alle gegevens van uw reservering bekijken.